Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Pérez Burriel, Marc"'
Publikováno v:
Reflective Practice; Aug2024, Vol. 25 Issue 4, p467-483, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alsina, Ángel, Ayllón, Sara, Colomer, Jordi, Fernández-Peña, Rosario, Fullana, Judit, Pallisera, Maria, Pérez-Burriel, Marc, Serra, Laura
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education April 2017 63:148-158
OUTLINING THE WINDOWS OF ACHIEVEMENT OF INTERSUBJECTIVE MILESTONES IN TYPICALLY DEVELOPING TODDLERS.
Autor:
Sadurní Brugué, Marta1, Pérez Burriel, Marc1
Publikováno v:
Infant Mental Health Journal. Jul/Aug2016, Vol. 37 Issue 4, p356-371. 16p.
Publikováno v:
Emotional & Behavioural Difficulties; Sep 2021, Vol. 26 Issue 3, p264-279, 16p, 1 Diagram, 6 Charts
Autor:
Pérez Burriel, Marc1 (AUTHOR), Sadurní Brugué, Marta1 (AUTHOR) marc.perez@udg.edu
Publikováno v:
European Journal of Developmental Psychology. Sep2014, Vol. 11 Issue 5, p574-591. 18p.
Autor:
Pérez Burriel, Marc
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
TDR. Tesis Doctorales en Red
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
TDR. Tesis Doctorales en Red
Intersubjectivity is a primary system of motivation that around the ninth month of life changes and goes from a "person to person" to a "person-person-object" relationship. Although there is a scientific consensus on this developmental leap, few empi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4f8c35023321284d839a4e456fd3a143
http://hdl.handle.net/10803/406097
http://hdl.handle.net/10803/406097
Autor:
Rostan Sánchez, Carles, Cañabate Ortiz, Dolors, González Carrasco, Mónica, Albertín Carbo, Pilar, Pérez Burriel, Marc
Publikováno v:
Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 36 Vol.13 (2), 1 de Septiembre de 2015
riUAL. Repositorio Institucional de la Universidad de Almería
Universidad de Almería
riUAL. Repositorio Institucional de la Universidad de Almería
Universidad de Almería
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::5aa1dde0d8a51ae631508e3c2c512929
Autor:
Rostán Sánchez, Carles, Cañabate Ortiz, Dolors, González Carrasco, Mònica, Albertín Carbó, Pilar, Pérez Burriel, Marc
Publikováno v:
Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 2015, vol. 13, núm. 36, p. 387-408
Articles publicats (D-PS)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
Articles publicats (D-PS)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
Despite academic climate being a key aspect of teaching quality in academic institutions, few studies conducted in the university context have analyzed this construct systematically. Method. Given the absence of specific tools to apply to university,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::b10f72cd0d8b9d190a691059324fa637
http://hdl.handle.net/10256/18470
http://hdl.handle.net/10256/18470