Zobrazeno 1 - 10
of 626
pro vyhledávání: '"P/E Model"'
Publikováno v:
BMC Plant Biology, Vol 24, Iss 1, Pp 1-18 (2024)
Abstract Background Single flowers and double flowers, exhibiting distinct flower morphologies, developmental process and regulatory networks, have garnered significant attention recently. In yellowhorn (Xanthoceras sorbifolium), the cause of double
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecb7eb604de14fa5b816788388e746a8
Publikováno v:
Jurnal Inovasi dan Teknologi Pembelajaran, Vol 11, Iss 2, Pp 84-94 (2024)
Abstrack: Penelitian ini dilaksanakan atas dasar adanya dominasi penggunaan metode ceramah dan kurangnya penggunaan media dalam pembelajaran terkhusus materi ajar asam basa di sekolah menengah atas di kota Kisaran. Tujuan dari penelitian ini adalah u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c051ad332c26436e91d472a78580ecb4
Publikováno v:
Energies, Vol 17, Iss 2, p 509 (2024)
The EU Carbon Border Adjustment Mechanism (CBAM), which is regarded as the EU’s key policy tool to address carbon leakage, might have a non-negligible impact on China’s exports, as China is an important trading partner for the EU’s carbon-inten
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a63c44f3c5e647b5bea2e9068e62eb87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tri Yudha Setiawan, Aidil Fikri
Publikováno v:
MaPan: Jurnal Matematika dan Pembelajaran, Vol 10, Iss 1, Pp 116-126 (2022)
Through the online learning system that has been implemented, many problems arise. The online teaching and learning process causes students to feel bored while learning and does not fully convey the material to students. The purpose of this study was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbfd991baac64dbdb08339cf58d3003b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.