Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"P, Waltzing"'
Autor:
David J. Wright, Matthew W. Scott, Sarah N. Kraeutner, Pamela Barhoun, Maurizio Bertollo, Mark J. Campbell, Baptiste M. Waltzing, Stephan F. Dahm, Maaike Esselaar, Cornelia Frank, Robert M. Hardwick, Ian Fuelscher, Ben Marshall, Nicola J. Hodges, Christian Hyde, Paul S. Holmes
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
The aim of this research was to establish prevalence estimates for aphantasia, hypophantasia, typical imagery ability, and hyperphantasia in a large multi-national cohort. In Study 1, the Vividness of Visual Imagery Questionnaire was completed by 3,0
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/660e1d41999546868202138ed988f7cb
Publikováno v:
Brain Stimulation, Vol 17, Iss 2, Pp 349-361 (2024)
Motor sequence learning gradually quickens reaction time, suggesting that sequence learning alters motor preparation processes. Interestingly, evidence has shown that preparing sequence movements decreases short intracortical inhibition (SICI) in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8d5ca38ceb643efb74bc00add4c9dea
Autor:
Raphael Hamel, Baptiste Maxime Waltzing, Tom Massey, James Blenkinsop, Leah McConnell, Kieran Osborne, Karamo Sesay, Finn Stoneman, Adam Carter, Hajar Maaroufi, Ned Jenkinson
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 19, Iss 8, p e0306560 (2024)
BackgroundRepeated sub-concussive head impacts are a growing brain health concern, but their possible biomarkers remain elusive. One impediment is the lack of a randomised controlled human experimental model to study their effects on the human brain.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ebbdcdf95484846ba2a7a1338f0d86f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.