Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"P, Tabuga"'
Publikováno v:
Journal of ICSAR, Vol 2, Iss 2, Pp 120-128 (2018)
The UN 2030 Education Agenda is a global platform directed towards creating opportunities for learners with special educational needs (LSENs) for their holistic development and eventual mainstreaming in the society. The schools being the catalysts of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b0ad5fef4ac498580e51e13b1f4a58b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dermot Maher, E Atuhumuza, P. Tabuga, Billy N. Mayanja, Heiner Grosskurth, Jim Todd, L Van der Paal, Peter Hughes, Joseph Mugisha
Publikováno v:
Tropical Medicine & International Health. 15:697-705
OBJECTIVES To describe the incidence and aetiology of septicaemia, and antimicrobial drug resistance in HIV-infected and uninfected individuals, and the impact of antiretroviral therapy (ART) on septicaemia. METHODS Between 1996 and 2007, we followed
Autor:
B N, Mayanja, J, Todd, P, Hughes, L, Van der Paal, J O, Mugisha, E, Atuhumuza, P, Tabuga, D, Maher, H, Grosskurth
Publikováno v:
Tropical medicineinternational health : TMIH. 15(6)
To describe the incidence and aetiology of septicaemia, and antimicrobial drug resistance in HIV-infected and uninfected individuals, and the impact of antiretroviral therapy (ART) on septicaemia.Between 1996 and 2007, we followed up a rural populati
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.