Zobrazeno 1 - 10
of 214 155
pro vyhledávání: '"P, Sale"'
Autor:
Stradi, Francesco Emanuele, Cipriani, Filippo, Ciampiconi, Lorenzo, Leonardi, Marco, Rozza, Alessandro, Gatti, Nicola
We address the challenging problem of dynamically pricing complementary items that are sequentially displayed to customers. An illustrative example is the online sale of flight tickets, where customers navigate through multiple web pages. Initially,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.05793
Autor:
Börgers, Christoph, Greengard, Claude
In Chakraborti's yard-sale model of an economy, identical agents engage in pairwise trades, resulting in wealth exchanges that conserve each agent's expected wealth. Doob's martingale convergence theorem immediately implies almost sure wealth condens
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.10978
Autor:
Amal Khayat, Hagai Levine, Carla J. Berg, Lorien C. Abroms, Zongshuan Duan, Yan Wang, Cassidy R. LoParco, Daniel Elbaz, Yuxian Cui, Yael Bar-Zeev
Publikováno v:
Israel Journal of Health Policy Research, Vol 13, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Philip Morris International’s IQOS, with its heatsticks (HEETS), is the heated tobacco product with the largest global market share. IQOS and/or electronic cigarettes use rate is higher among Arabs vs. Jews in Israel. This paper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf858f865415486d877528bb1d36ce7e
Autor:
Mostafa Saidur Rahim Khan
Publikováno v:
Journal of Capital Markets Studies, Vol 8, Iss 1, Pp 43-66 (2024)
Purpose – This study delves into the nuanced implications of short-sale constraints on stock prices within the context of stock market efficiency. While existing research has explored this relationship, inconsistencies persist in their findings. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/221ea5d82f7a4e38a8078d4c79c43b1a
This paper studies a stylized model of a monopoly data seller when information-sharing network exists among data buyers. We show that, if the buyers' prior information is sufficiently noisy, the optimal selling strategy is characterized by a maximum
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.05546
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThe purpose of this research is to investigate the influence of various Point of Sale Materials (POSM) - Free Coupons, Free Samples, BOGO, and Discounts - on consumer buying behavior in the halal cosmetic industry. It aims to provide a deeper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61d819eaf36d4fbcaee2031aa7a2a481
Publikováno v:
Justisi, Vol 10, Iss 3, Pp 598-610 (2024)
On selling the property of minors, absolutely parents must pay attention to the main objective, namely the welfare of the child. Thus, it is not used for personal interests and overrides the interests of children because this is contrary to children'
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26a9ea9d4f2d4f20b04145251b802b1b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.