Zobrazeno 1 - 10
of 182
pro vyhledávání: '"P, Mlčák"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychology and its Contexts, Vol 7, Iss 2, Pp 43-58 (2016)
This study briefly refers to the basic theoretical aspects of emotional intelligence and pro-social behaviour. It focuses on the description of the concept of emotional intelligence elaborate by K. V. Petrides, and on the concept of prosocial persona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25c30153802d415d9478fed7c4fcb7a4
Autor:
Zdeněk Mlčák
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 6, Iss 18-19 (2018)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f70c070c51054432ac3fd86d588755b4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zdeněk Mlčák
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 10, Iss 3 (2017)
Článek pojednává o teoretickém paradigmatu psychické zátěže učitelů. Toto paradigma je popsáno jako složitý kybernetický systém, který obsahuje potenciální zátěžové situace, kognitivní hodnocení, zátěžové reakce a důsled
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7325116c08e4450b690c8621a1c3b20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.