Zobrazeno 1 - 10
of 24 892
pro vyhledávání: '"P, Marriott"'
Autor:
Wesley, Sharon, Jackson, Kaydianne Nugent, Martínez Ramos, Daliné, Vanbeber, Stephanie, Mujtaba, Bahaudin G.
Publikováno v:
Journal of Business Diversity; 2024, Vol. 24 Issue 1, p41-56, 16p
Publikováno v:
SEA: Practical Application of Science, Vol IX, Iss 27 (3/2021), Pp 221-225 (2021)
Entrepreneurship in the hospitality industry is a challenging field in the current socio-economic context. Putting customers at the center of business is the priority for global hospitality and tourism companies. This paper aims to define the concept
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a67787847104685a2f1819bb1bb85e2
Publikováno v:
Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing, Vol 9, Iss 1, Pp 58-66 (2023)
Purpose: This case study examines Marriott Corporation’s large and successful spinoff between 1993 and 1995 and the concomitant adoption of a corporate ALFO strategy enabled by the transfer of assets and debt between the two entities. As an example
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b00d345b8fa41598ded15882d7aa162
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing, 9, 1, 58-66
Purpose: This case study examines Marriott Corporation's large and successful spinoff between 1993 and 1995 and the concomitant adoption of a corporate ALFO strategy enabled by the transfer of assets and debt between the two entities. As an example o
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/87150
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elif Küçük, Didem Erten Bilgiç
Publikováno v:
Journal of Architectural Sciences and Applications, Vol 7, Iss 1, Pp 317-345 (2022)
Küyerelleşme kavramı; küresel olan ürün, değer veya işletmenin değerlerinin yerel kültürlere uyarlanmasıdır. Örneğin zincir oteller dünya üzerinde farklı birçok noktada, her kültürden insanın konaklama yaptığı küresel işlet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b5f050dad3b4e85960c0666e81b67c8
Autor:
Shenia Dwi Virdanty, Nyoman Mastiani Nadra, Ni Made Sudarmini, Ni Wayan Wahyu Astuti, Ni Made Rai Erawati
Publikováno v:
Journal of Applied Sciences in Travel and Hospitality, Vol 5, Iss 1, Pp 10-19 (2022)
Human resources are the first elements of an organization. This study aims to find out and analyze the efforts made by the human resource (HR) department in improving the employee performance of JW Marriott Surabaya. This research was conducted to Hu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1fcaf0cd5604ae18b53a4bb5f73bc39
Publikováno v:
Canadian Travel Press; 7/8/2024, Vol. 56 Issue 21, p13-15, 3p