Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"P, Jishnu Jaykumar"'
We introduce iTeach, a Mixed Reality (MR) framework to improve robot perception through real-time interactive teaching. By allowing human instructors to dynamically label robot RGB data, iTeach improves both the accuracy and adaptability of robot per
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.09072
Novel Instance Detection and Segmentation (NIDS) aims at detecting and segmenting novel object instances given a few examples of each instance. We propose a unified framework (NIDS-Net) comprising object proposal generation, embedding creation for bo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.17859
We propose a novel framework for few-shot learning by leveraging large-scale vision-language models such as CLIP. Motivated by unimodal prototypical networks for few-shot learning, we introduce Proto-CLIP which utilizes image prototypes and text prot
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.03073
Autor:
Khargonkar, Ninad, Allu, Sai Haneesh, Lu, Yangxiao, P, Jishnu Jaykumar, Prabhakaran, Balakrishnan, Xiang, Yu
We present a new reproducible benchmark for evaluating robot manipulation in the real world, specifically focusing on pick-and-place. Our benchmark uses the YCB objects, a commonly used dataset in the robotics community, to ensure that our results ar
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.15620
We introduce the Few-Shot Object Learning (FewSOL) dataset for object recognition with a few images per object. We captured 336 real-world objects with 9 RGB-D images per object from different views. Object segmentation masks, object poses and object
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.03333
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.