Zobrazeno 1 - 10
of 186
pro vyhledávání: '"P, Hanulíková"'
Autor:
Adriana Hanulíková
Publikováno v:
Frontiers in Language Sciences, Vol 3 (2024)
Spoken language conveys rich sociolinguistic information about a speaker's language background. Previous research indicates that both monolingual and bilingual children use this information when making social decisions. They prefer local speakers who
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/595af1abde514d62bbb0ec727f3eafab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thanh Huong Truong, Lenka Musilová, Věra Kašpárková, Daniela Jasenská, Petr Ponížil, Antonín Minařík, Eva Korábková, Lukáš Münster, Barbora Hanulíková, Aleš Mráček, Petra Rejmontová, Petr Humpolíček
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 12, Iss 1, Pp 1-16 (2022)
Abstract Bio-inspired conductive scaffolds composed of sodium hyaluronate containing a colloidal dispersion of water-miscible polyaniline or polypyrrole particles (concentrations of 0.108, 0.054 and 0.036% w/w) were manufactured. For this purpose, ei
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29e8cf3182874898a0af7f638d51e5b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katharina J. Rohlfing, Nicole Altvater-Mackensen, Nathan Caruana, Rianne van den Berghe, Barbara Bruno, Nils F. Tolksdorf, Adriana Hanulíková
Publikováno v:
Frontiers in Robotics and AI, Vol 9 (2022)
One of the many purposes for which social robots are designed is education, and there have been many attempts to systematize their potential in this field. What these attempts have in common is the recognition that learning can be supported in a vari
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20c477f6929d48438bd12155a876d6a0