Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"P, Eschapasse"'
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 12, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Reinforcement learning (RL) models have been influential in characterizing human learning and decision making, but few studies apply them to characterizing human spatial navigation and even fewer systematically compare RL models under differ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15766e0d5a00431e99ce9996dbf9b723
Autor:
Antoine Moui, Stéphanie Dirou, Christine Sagan, Renan Liberge, Claire Defrance, Pierre-Paul Arrigoni, Olivier Morla, Christine Kandel-Aznar, Laurent Cellerin, Arnaud Cavailles, Emmanuel Eschapasse, Florent Morio, Pierre-Antoine Gourraud, Thomas Goronflot, Adrien Tissot, François-Xavier Blanc
Publikováno v:
BMC Pulmonary Medicine, Vol 22, Iss 1, Pp 1-8 (2022)
Abstract Background Bronchoalveolar lavage (BAL) is a major diagnostic tool in interstitial lung disease (ILD). Its use remains largely quantitative, usually focused on cell differential ratio. However, cellular morphological features provide additio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edf9a1dda5864f59b545c0afa3c10c04
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anne-Laure Chéné, Matilde Karakachoff, Jean-Benoit Hardouin, Naïla Benkalfate, Emmanuel Eschapasse, Thomas Georges, Camille Leblanc, Stephanie Dirou, Lise Melscoet, Delphine Horeau-Langlard, Charlotte Bry, Arnaud Chambellan, Aymeric Nicolas, Defrance Claire, Renan Liberge, François-Xavier Blanc, Patricia Lemarchand
Publikováno v:
BMJ Open Respiratory Research, Vol 9, Iss 1 (2022)
Introduction COVID-19 sequelae are numerous and multisystemic, and how to evaluate those symptomatic patients is a timely issue. Klok et al proposed the Post-COVID-19 Functional Status (PCFS) Scale as an easy tool to evaluate limitations related to p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06c664173ba843aa8db6289af20b170d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.