Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"P, Dickes"'
Autor:
Leah A. Holcomb, Rachel Mayo, Bonnie Treado, Jennifer Barkin, Kathleen Cartmell, Lori Dickes, Lior Rennert
Publikováno v:
Journal of Psychosomatic Obstetrics and Gynecology, Vol 45, Iss 1 (2024)
Our current understanding of postpartum people’s functioning while managing substance use disorder (SUD) recovery is limited. This study explored whether having a SUD impacts maternal functioning and examined the reliability of the Barkin Index of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44c82b0dfeec41acbc2b28a555fa5122
Publikováno v:
International Journal of Adolescence and Youth, Vol 29, Iss 1 (2024)
This study examined a culturally tailored life skills curriculum for addressing tribal youth needs within a positive youth development programme context. In partnership with a Midwest United States tribe and a community-based out-of-school time (OST)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af90adf9094f407bb0a03a9cba7d5cbf
Autor:
Leah Holcomb, Caitlin Koob, Rachel Mayo, Elizabeth Charron, Lori Dickes, Windsor Sherrill, Jennifer Hudson
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background Managing Abstinence in Newborns (MAiN) is an evidence-based, cost-saving approach to caring for infants at risk of developing neonatal opioid withdrawal syndrome (NOWS). MAiN provides medication management in combination with educ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a1605953365471fb19ab1de6783e8f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this chapter, we argue for an epistemological shift from viewing coding and computational thinking as mastery over computational logic and symbolic forms, to viewing them as a more complex form of experience. Rather than viewing computing as regur
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1801.09258
Autor:
Antonino A. Pane, Theresa Kordaß, Agnes Hotz‐Wagenblatt, Elke Dickes, Annette Kopp‐Schneider, Rainer Will, Barbara Seliger, Wolfram Osen, Stefan B. Eichmüller
Publikováno v:
Clinical and Translational Medicine, Vol 13, Iss 2, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Background The regulatory functions of microRNAs (miRNAs) in anti‐tumour immunity have been mainly described in immune effector cells. Since little is known about miRNA effects on the susceptibility of target cells during T cell—target c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38e9049add3e449e936d98a7f8389382
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
How can elementary grade teachers integrate programming and computational thinking with the science curriculum? To answer this question, we present results from a long-term, design-based, microgenetic study where 1) agent-based programming using ViMA
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1609.00850