Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Ozgen, Serkan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers and Fluids 15 October 2019 192
Publikováno v:
In Reactive and Functional Polymers 2009 69(9):660-665
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KARATOPRAK, Sinem, OZGEN, Serkan
The size of horizontal tail is determined to meet stability and control requirements over the specified center-of-gravity range for a conventional jet trainer aircraft. Aircraft had to have inherent longitudinal stability throughout the flight envelo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b2b3098a6a75260e1b1de1d3c27357b7
The aim of this study is to simulate atmospheric ice accretion on wind turbine blades and to estimate power losses. A computational tool is developed that comprises six modules, one for estimating the local flow velocity and the angle of attack using
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::34e94a64e8d9aeae5a560c5c81b657a2
Autor:
Ozbek YANMAZ, Gizem, OZGEN, Serkan
Objective of this study is to develop a scaling method that produces scaled ice accretions over a range of test conditions and to validate it for icing wind tunnel tests. A method for size and test-condition scaling that is based on similitudes of ge
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3e09a85741dc8b14199444a9cd900dc8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KORPE, Durmus Sinan, OZGEN, Serkan
This work describes the optimization process of a morphing wing for an unmanned air vehicle (UAV) by using multi-objective gradient based optimization algorithm in which maximization of lift to drag ratio and minimization of bending moment at wing ro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e7f65534bf27f4ab787889b4f8fb8e1f