Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Ozer EJ"'
Publikováno v:
Penilla, C; Tschann, JM; Sanchez-Vaznaugh, EV; Flores, E; & Ozer, EJ. (2017). Obstacles to preventing obesity in children aged 2 to 5 years: Latino mothers' and fathers' experiences and perceptions of their urban environments. International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, 14(1). doi: 10.1186/s12966-017-0605-9. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4b54573f
© 2017 The Author(s). Background: The prevalence of obesity among Latino children is alarmingly high, when compared to non-Latino White children. Low-income Latino parents living in urban areas, even if they are well-educated, face obstacles that sh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::783d6c005a518fc7c8fb2f5763714366
http://www.escholarship.org/uc/item/4b54573f
http://www.escholarship.org/uc/item/4b54573f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.