Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Ozen, Arzu"'
Autor:
Sert-Ozen, Arzu, Kalaycioglu, Ozan
Publikováno v:
In Safety and Health at Work March 2023 14(1):78-84
Autor:
Bahcalı, Turgut, Ozen, Arzu
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2019 Sep 01. 54(3), 249-262.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26780625
Response prompting procedures delivered within embedded teaching trials for teaching chained skills.
Publikováno v:
Behavioral Interventions. Nov2022, Vol. 37 Issue 4, p1096-1117. 22p. 6 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Sani-Bozkurt, Sunagul, Ozen, Arzu
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2015 Mar 01. 50(1), 71-83.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24827502
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2012 Mar 01. 47(1), 84-96.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23880564
Publikováno v:
Education and Training in Developmental Disabilities, 2006 Dec 01. 41(4), 357-364.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23879662
Publikováno v:
Education and Training in Developmental Disabilities, 2004 Sep 01. 39(3), 253-264.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23880167
Autor:
Bahcali, Turgut, Ozen, Arzu
WOS: 000518221200004
This study's aim was to investigate the effectiveness of video modeling presented with tablet PC on teaching job interview skills to individuals who have developmental disabilities. Participants of the study were two men and
This study's aim was to investigate the effectiveness of video modeling presented with tablet PC on teaching job interview skills to individuals who have developmental disabilities. Participants of the study were two men and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3106::bb38c6f12411b9e4227f05909491ed2c
https://hdl.handle.net/11421/24125
https://hdl.handle.net/11421/24125
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.