Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Ozdemir, Nurten Karacan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bacanlı, Feride1 (AUTHOR), Ozdemir, Nurten Karacan2 (AUTHOR) nurtenkaracan@hacettepe.edu.tr, Ferrari, Lea3 (AUTHOR), Park, Chong Myung4 (AUTHOR), Solberg, V. Scott H.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Career Development. Dec2022, Vol. 49 Issue 6, p1402-1418. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Solberg, V. Scott H., Park, Chong Myung, Ozdemir, Nurten Karacan, Ferrari, Lea, BACANLI, FERİDE
© The Author(s) 2021.The purpose of this study was to explore Social Emotional Learning (SEL) and its relevance to the career development of students from the perspectives of educators in Turkey. The participants included 69 educators (63% women). D
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10046::dd170babfcb1c960eeeb1492476b39f8
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/beecb4eb-656b-452c-98e5-b689c0df7b6c/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/beecb4eb-656b-452c-98e5-b689c0df7b6c/oai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Australian Journal of Career Development (Sage Publications Ltd.); Apr2023, Vol. 32 Issue 1, p27-38, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.