Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Ozark, P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. Qi, D. R. Esfahani, T. Huang, P. Ozark, E. Bartom, R. Hashizume, E. R. Bonner, S. An, C. M. Horbinski, C. D. James, A. M. Saratsis
Publikováno v:
Acta Neuropathologica Communications, Vol 7, Iss 1, Pp 1-19 (2019)
Abstract Diffuse intrinsic pontine glioma (DIPG), an infiltrative, high grade glioma (HGG) affecting young children, has the highest mortality rate of all pediatric cancers. Despite treatment, average survival is less than twelve months, and five-yea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da02665ac49c44e09a275ad3632073ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Stroke, Vol 19, Iss 3, Pp 373-375 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7aa91dffe2d9486c9c117cfb7376f33a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.