Zobrazeno 1 - 10
of 289
pro vyhledávání: '"Oyserman, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oyserman, D., Lewis, N.
Publikováno v:
Social Issues and Policy Review
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::aa4849376d13f90f9813423e48d44fd8
https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002C-F3BA-811858/00-001M-0000-002C-F3B3-5
https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002C-F3BA-811858/00-001M-0000-002C-F3B3-5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The motivational impact of messages about how to interpret experienced difficulty with schoolwork was tested in two studies. Students read that experienced difficulty with schoolwork is a signal either of the importance or of the impossibility of suc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::5eb99773be04623e02f0509f2ee3a2e6
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/362580
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/362580
Publikováno v:
Oyserman, D, Novin, S, Flinkenflögel, N H & Krabbendam, L 2015, ' Rethinking the Culture-Brain Interface: Integrating Culture-As-Situated-Cognition and Neuroscience Prediction Models ', Culture and Brain, vol. 2014, no. 2, pp. 1-26 . https://doi.org/10.1007/s40167-014-0016-6
Culture and Brain, 2014(2), 1-26
Culture and Brain, 2014(2), 1-26
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0e7b0ae570ddac74049658af74ceffad
https://research.vu.nl/en/publications/a7466056-e253-4013-a08f-f34951e20f76
https://research.vu.nl/en/publications/a7466056-e253-4013-a08f-f34951e20f76