Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Oxley, Emily"'
Autor:
McGeown, Sarah, Oxley, Emily, Practice Partners, Love to Read, Ricketts, Jessie, Shapiro, Laura
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2023 117
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychology of Education Review. Autumn2022, Vol. 46 Issue 2, p4-9. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nash, Hannah, Clarke, Paula, Dixon, Christopher, Oxley, Emily, Weighall, Anna, Gellert, Anna Steenberg
Publikováno v:
Nash, H, Clarke, P, Dixon, C, Oxley, E, Weighall, A & Gellert, A S 2023, Can dynamic assessment predict reading development and be used to identify reading difficulties? Project Summary Report . University of Leeds . < https://dart.leeds.ac.uk/wp-content/uploads/sites/74/2023/01/dart-mpo-final_.pdf >
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2751::5b463c72559ca848b936daab63c04535
https://curis.ku.dk/ws/files/333723895/dart_mpo_final_.pdf
https://curis.ku.dk/ws/files/333723895/dart_mpo_final_.pdf
The Love to Read project involved creating a programme to enhance children’s reading motivation and engagement. We sought children’s perspectives (Phase 1 preregistration: https://osf.io/5ztjk) and teachers’ pedagogical expertise (Phase 2 prere
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2334b3f599f72c3ec75492988ac9ef2b