Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Owusu, James"'
Autor:
Owusu, James
The aim of this study was to investigate the comparative effects of Constructivist-Based Teaching Method (CBTM) and the Traditional Teaching Method (TTM) on Grade 11 Mathematics learners’ errors in algebra. The constructivist learning theory (CLT)
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/19207
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology January 2019 116:84-87
Autor:
Owusu, James A., Boahene, Kofi Derek
Publikováno v:
In Otolaryngologic Clinics of North America December 2018 51(6):1119-1128
Publikováno v:
In Medical Clinics of North America November 2018 102(6):1135-1143
Autor:
Boahene, Kofi Derek, Owusu, James A.
Publikováno v:
In Operative Techniques in Otolaryngology - Head and Neck Surgery June 2017 28(2):133-136
Autor:
Boahene, Kofi Derek, Owusu, James A.
Publikováno v:
In Facial Plastic Surgery Clinics of North America February 2017 25(1):37-43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.