Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Owji M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health, Vol 43, Iss 11 (2014)
Scopus-Elsevier
Iranian Journal of Public Health
Scopus-Elsevier
Iranian Journal of Public Health
Background Multiple sclerosis (MS) is an autoimmune disease that affects physical and emotional aspects of patient’s lives. The aim of this study was to evaluate Emotional Intelligence (EI) in cases with MS. Methods One hundred sixty six clinically
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Acta Medica Iranica, Vol 52, Iss 12 (2014)
Acta Medica Iranica, Vol 52, Iss 12 (2014)
The aim of the current study was to evaluate anxiety in patients with multiple sclerosis (MS) and factors which are associated with this symptom. Eighty totals of 180 patients with MS were enrolled in this cross-sectional study. They were asked to an
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sadaghiani, S., Nazeri, A., Roostaei, T., Naghibzadeh, G., Park, M.T.M., Owji, M., Moghadasi, A.N., Azimi, A., Rad, A.S., Sahraian, M.A.
Publikováno v:
In Multiple Sclerosis and Related Disorders November 2014 3(6):762-762
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.