Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Owens, Melinda"'
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p01-13, 13p
Autor:
Owens, Melinda T., Seidel, Shannon B., Wong, Mike, Bejines, Travis E., Lietz, Susanne, Perez, Joseph R., Sit, Shangheng, Subedar, Zahur-Saleh, Acker, Gigi N., Akana, Susan F., Balukjian, Brad, Benton, Hilary P., Blair, J. R., Boaz, Segal M., Boyer, Katharyn E., Bram, Jason B., Burrus, Laura W., Byrd, Dana T., Caporale, Natalia, Carpenter, Edward J., Chan, Yee-Hung Mark, Chen, Lily, Chovnick, Amy, Chu, Diana S., Clarkson, Bryan K., Cooper, Sara E., Creech, Catherine, Crow, Karen D., de la Torre, José R., Denetclaw, Wilfred F., Duncan, Kathleen E., Edwards, Amy S., Erickson, Karen L., Fuse, Megumi, Gorga, Joseph J., Govindan, Brinda, Green, L. Jeanette, Hankamp, Paul Z., Harris, Holly E., He, Zheng-Hui, Ingalls, Stephen, Ingmire, Peter D., Jacobs, J. Rebecca, Kamakea, Mark, Kimpo, Rhea R., Knight, Jonathan D., Krause, Sara K., Krueger, Lori E., Light, Terrye L., Lund, Lance, Márquez-Magaña, Leticia M., McCarthy, Briana K., McPheron, Linda J., Miller-Sims, Vanessa C., Moffatt, Christopher A., Muick, Pamela C., Nagami, Paul H., Nusse, Gloria L., Okimura, Kristine M., Pasion, Sally G., Patterson, Robert, Pennings, Pleuni S., Riggs, Blake, Romeo, Joseph, Roy, Scott W., Russo-Tait, Tatiane, Schultheis, Lisa M., Sengupta, Lakshmikanta, Small, Rachel, Spicer, Greg S., Stillman, Jonathon H., Swei, Andrea, Wade, Jennifer M., Waters, Steven B., Weinstein, Steven L., Willsie, Julia K., Wright, Diana W., Harrison, Colin D., Kelley, Loretta A., Trujillo, Gloriana, Domingo, Carmen R., Schinske, Jeffrey N., Tanner, Kimberly D.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2017 Mar . 114(12), 3085-3090.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26480163
Autor:
Werner, Jason, Bell, Sydney, Draper, Lauren, Hoague, Fletcher, Owens, Melinda, Murugan, Vithya, Weaver, Terri
Publikováno v:
Missouri Medicine; May/Jun2024, Vol. 121 Issue 3, p220-224, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Denaro, Kameryn, Kranzfelder, Petra, Owens, Melinda T., Sato, Brian, Zuckerman, Austin L., Hardesty, Rebecca A., Signorini, Adriana, Aebersold, Andrea, Verma, Mayank, Lo, Stanley M.
Additional file 1: Supplementary figures and tables.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::28541bf510de9c9582e350c193447435
Publikováno v:
Journal of microbiology & biology education, vol 22, iss 1
Because of the COVID-19 pandemic in March 2020, higher education institutions had to pivot rapidly to online remote learning. Many educators were concerned that the disparate impact of this crisis would exacerbate inequities in learning outcomes and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9bb740c4cd452df87a8a496198204625
https://escholarship.org/uc/item/1zj2v3n3
https://escholarship.org/uc/item/1zj2v3n3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.