Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Owens, Justin M."'
Autor:
Dingus, Thomas A., Owens, Justin M., Guo, Feng, Fang, Youjia, Perez, Miguel, McClafferty, Julie, Buchanan-King, Mindy, Fitch, Gregory M.
Publikováno v:
In Safety Science November 2019 119:98-105
Publikováno v:
In Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour November 2015 35:139-151
The goal of this study was to develop and demonstrate the effectiveness of a novel bicycle data acquisition system (bikeDAS) to extend the Virginia Tech Transportation Institute’s expertise in instrumentation and naturalistic data collection into t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::f63f45c87119d549beff91e020289883
https://hdl.handle.net/10919/112011
https://hdl.handle.net/10919/112011
Autor:
Cox, Daniel J.1 djc4f@virginia.edu, Owens, Justin M.2, Barnes, Laura3, Moncrief, Matt1, Boukhechba, Mehdi3, Buckman, Simone1, Banton, Tom1, Wotring, Brian2
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Apr2020, Vol. 50 Issue 4, p1258-1268. 11p. 3 Color Photographs, 7 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Accident Analysis and Prevention May 2011 43(3):939-947
Autor:
Owens, Justin M.
This report documents a collaboration between researchers at the Pedestrian Bicycle Information Center at the University of North Carolina’s Highway Safety Research Center and the Virginia Tech Transportation Institute to advance bicycle and pedest
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::15755dfe85660ab0f15d8d066448dcb2
https://hdl.handle.net/10919/103166
https://hdl.handle.net/10919/103166
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Safety Research September 2015 54-36
Virtual reality (VR) promises to be an effective tool to evaluate changes to the built environment that could improve safety for pedestrians. However, in order to draw actionable conclusions from VR, it is important to understand the degree to which
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::6f798c9c2e1b7adc88944ed59ce29dc4
https://hdl.handle.net/10919/99108
https://hdl.handle.net/10919/99108