Zobrazeno 1 - 10
of 529
pro vyhledávání: '"Owen, Charles A."'
This paper explores a novel approach to model strategies for flattening wrinkled cloth learning from humans. A human participant study was conducted where the participants were presented with various wrinkle types and tasked with flattening the cloth
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.03764
Autor:
Leddy-Owen, Charles
Publikováno v:
Sociology, 2020 Dec 01. 54(6), 1088-1104.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27108851
Autor:
Owen, Charles
Publikováno v:
Design Issues, 2001 Jan 01. 17(1), 27-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1511907
Autor:
Owen, Charles B., Dillon, Laura, Dobbins, Alison, Rhodes, Matthew, Levinson, Madeline, Keppers, Noah
Publikováno v:
International Journal of Pervasive Computing and Communications, 2017, Vol. 13, Issue 1, pp. 26-40.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPCC-02-2017-0012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Owen, Charles
Publikováno v:
New Explorations. 3
The purpose of this paper is to critically analyze the business and marketing practices of the music streaming service Spotify. The paper demonstrates that Spotify’s features are designed to elicit free labour from its users so that Spotify may exp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leddy-Owen, Charles
Publikováno v:
Sociology, 2014 Dec 01. 48(6), 1123-1138.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24433707
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Pervasive Computing and Communications, 2014, Vol. 10, Issue 1, pp. 4-26.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPCC-01-2014-0013