Zobrazeno 1 - 10
of 12 224
pro vyhledávání: '"Overlearning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Existing deep learning approaches for learning visual features tend to overlearn and extract more information than what is required for the task at hand. From a privacy preservation perspective, the input visual information is not protected from the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.10220
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/14/2018, Vol. 13 Issue 8, p1-21. 21p.
Autor:
Song, Congzheng, Shmatikov, Vitaly
"Overlearning" means that a model trained for a seemingly simple objective implicitly learns to recognize attributes and concepts that are (1) not part of the learning objective, and (2) sensitive from a privacy or bias perspective. For example, a bi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1905.11742
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences May 2021 88
Autor:
Skipper JI; Experimental Psychology, University College London, London, UK., Aliko S; Experimental Psychology, University College London, London, UK.; London Interdisciplinary Biosciences Consortium, University College London, London, UK., Brown S; Natural Sciences, University College London, London, UK., Jo YJ; Experimental Psychology, University College London, London, UK., Lo S; Speech and Language Sciences, University College London, London, UK., Molimpakis E; Wellcome Centre for Human Neuroimaging, University College London, London, UK., Lametti DR; Experimental Psychology, University College London, London, UK.; Department of Psychology, Acadia University, Nova Scotia, Canada.
Publikováno v:
Cerebral cortex (New York, N.Y. : 1991) [Cereb Cortex] 2022 May 31; Vol. 32 (11), pp. 2447-2468.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Overlearning hyperstabilizes a skill by rapidly making neurochemical processing inhibitory-dominant.
Autor:
Shibata K; Department of Cognitive, Linguistics, &Psychological Sciences, Brown University, Providence, Rhode Island, USA.; Graduate School of Environmental Studies, Nagoya University, Nagoya, Japan., Sasaki Y; Department of Cognitive, Linguistics, &Psychological Sciences, Brown University, Providence, Rhode Island, USA., Bang JW; Department of Cognitive, Linguistics, &Psychological Sciences, Brown University, Providence, Rhode Island, USA., Walsh EG; Department of Neuroscience, Brown University, Providence, Rhode Island, USA., Machizawa MG; Department of Cognitive, Linguistics, &Psychological Sciences, Brown University, Providence, Rhode Island, USA., Tamaki M; Department of Cognitive, Linguistics, &Psychological Sciences, Brown University, Providence, Rhode Island, USA., Chang LH; Department of Cognitive, Linguistics, &Psychological Sciences, Brown University, Providence, Rhode Island, USA., Watanabe T; Department of Cognitive, Linguistics, &Psychological Sciences, Brown University, Providence, Rhode Island, USA.
Publikováno v:
Nature neuroscience [Nat Neurosci] 2017 Mar; Vol. 20 (3), pp. 470-475. Date of Electronic Publication: 2017 Jan 30.
Autor:
Macnab, C. J. B.1 (AUTHOR) cmacnab@ucalgary.ca
Publikováno v:
Neural Computing & Applications. Jul2019, Vol. 31 Issue 7, p2207-2216. 10p.