Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Overall Effects"'
Autor:
Xiaofei Zhu, Teng Li, En Hu, Lihua Duan, Chunhu Zhang, Yang Wang, Tao Tang, Zhaoyu Yang, Rong Fan
Publikováno v:
Frontiers in Pharmacology, Vol 12 (2022)
Background: Chaihu-Shugan-San is a classical prescription to treat depression. According to the traditional Chinese medicine (TCM) principle, the 2 decomposed recipes in Chaihu-Shugan-San exert synergistic effects, including Shu Gan (stagnated Gan-Qi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/392d707de8974bfbba67a6a3e2e7c82a
Publikováno v:
Multinational Business Review, 2018, Vol. 26, Issue 2, pp. 126-144.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MBR-02-2018-0011
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Dissertação de Mestrado em Supervisão Pedagógica e Formação de Formadores apresentada à Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação The work addresses the External Evaluation of Schools (EES), in its three evaluation cycles, avery cur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::45756354b11e0efbdf7941ba47a27bd6
Publikováno v:
Multinational Business Review. 26:126-144
Purpose This paper aims to conduct a systematic meta-analysis on emerging economies to summarize these effects and throw light on the strength and heterogeneity of these conditionalities. Design/methodology/approach This paper proposes a new methodol
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.