Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ovens, Alan Patrick"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Institucional da Universidade Federal do Ceará (UFC)
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
Brazil is the largest and most influential country in South America with a population of about 211 million. The reality is a country with a wide gap between rich and poor. Many of its issues of (in)equity are related to a complex mix of factors, such
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6374cc5b61d77d7ed793632fc889b3ff
http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/62565
http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/62565
Publikováno v:
Repositório Institucional da Universidade Federal do Ceará (UFC)
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
This special edition is about the complexities of Physical Education Teacher Education (PETE) and focusses on the unique and often underrepresented setting of Brazil. All researchers in PETE deal with complexity; we acknowledge that is the nature of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::3f9a77d258f37416fd7874bf87082b7c
http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/62568
http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/62568
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies; Aug2021, Vol. 53 Issue 4, p563-577, 15p, 1 Diagram, 4 Charts