Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Outdoor Teaching"'
Autor:
Mads Bølling, Lærke Mygind, Peter Elsborg, Paulina S. Melby, Karen S. Barfod, Jan Christian Brønd, Charlotte Demant Klinker, Glen Nielsen, Peter Bentsen
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-14 (2023)
Abstract Background Education can create better opportunities for health, and vice versa. Using a so-called ‘add-in’ approach, school-based physical activity (PA) promotion and prevention of sedentary behaviours can increase pupils’ wellbeing a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99b256cd197144ab87810c1968930b12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study investigates the advantages and disadvantages of outdoor pedagogy for years F-3. By spending time outdoors, the pupils take part in activities they are unable to experience in the classroom. Outdoors, the pupils get the opportunity to inve
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-65537
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 12, Iss 2, Pp 91-123 (2019)
本研究採用準實驗設計,研究在國立海洋科技博物館(以下簡稱海科館)實施戶外海洋教育對大學生知識、態度和行為的影響。參加本次研究的151 名學生中,80 名選修『環境教育』課程的學
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a63a51f7fae44c609ce02c36f919a26c
Autor:
Dawson, Kate, Beattie, A. Elizabeth
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education, 2018 Jul 01. 34(2), 127-142.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26530644
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.