Zobrazeno 1 - 10
of 306
pro vyhledávání: '"Ourahmoune, N."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zayer, L.T., Hein, Wendy, Brace-Govan, J., Coleman, C., Harrison, R., Ourahmoune, N., Sanghvi, M., Steinfield, L.
The United Nations (UN) Sustainable Development Goal (SDG) of gender equality and the empowerment of all women and girls (SDG #5) is cited as interlinked with other SDGs. One often hears that “Global Goals cannot be achieved without ensuring gender
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::8d4b4fb569a108f7fb8b8e74e68af7f2
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/29708/3/29708.pdf
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/29708/3/29708.pdf
Autor:
Tuncay Zayer, Linda1 (AUTHOR) ltuncay@luc.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Mar2021, Vol. 37 Issue 3/4, p382-386. 5p.
Publikováno v:
Figueiredo, B, Ourahmoune, N, Rojas, P, Pereira, S J N, Scarabotto, D & Ferreira, M C 2014, ' The Branded and Gendered Brazilian Body: Material and Symbolic Constructions in an Overlooked Context ', Research in Consumer Behavior, vol. 16, pp. 259-273 . https://doi.org/10.1108/S0885-211120140000016013
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d8921f2a209a48e7e5293946516fa2a0
https://portal.findresearcher.sdu.dk/da/publications/35951a84-dc5c-48d8-81cc-b26f8a0e4733
https://portal.findresearcher.sdu.dk/da/publications/35951a84-dc5c-48d8-81cc-b26f8a0e4733
Autor:
Sun, Ke1 (AUTHOR) sk9921@126.com
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/4/2024, Vol. 19 Issue 12, p1-22. 22p.
Autor:
Dominici, G., Galvagno, M., Alarcón del Amo, M., Basile, G., Bechter, C., Caridà, A., Colurcio, M., Constantinides, E., Dholakia, N., Ersoy, N. F., Healy, J., Heydari, N. H., Nastaran Haji, H., Hunter, G., Kumar, A., Lorenzo Romero, C., Mendes Filho, L., Ourahmoune, N., Pace, S., Stefano, Pagani, M., Rinallo, D., Scozzese, G., Srinivasa Rao, K. S., Vernuccio, Maria
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3686::a04eec17b2e0c7d0638b2bda68d5360d
http://hdl.handle.net/11573/583626
http://hdl.handle.net/11573/583626
Autor:
Fleming, Peter1 (AUTHOR) peter.fleming@uts.eu.au, Harley, Bill2 (AUTHOR) bharley@unimelb.edu.au
Publikováno v:
Academy of Management Learning & Education. Mar2024, Vol. 23 Issue 1, p176-190. 15p.
Autor:
Schneider Dallolio, Adriana1 (AUTHOR) adriana.dallolio@usp.br, Zanette, Maria Carolina2 (AUTHOR), Pereira Zamith Brito, Eliane3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Nov2023, Vol. 39 Issue 15/16, p1565-1591. 27p.
Autor:
Hall, C Michael1 (AUTHOR) michael.hall@canterbury.ac.nz, Prayag, Girish1 (AUTHOR), Oh, Youri1 (AUTHOR), Mahdavi, Mahshid Ahdiyeh1 (AUTHOR), Xin Jean, Lim2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Market Research. Nov2023, Vol. 65 Issue 6, p778-795. 18p.