Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Ouellet, Emmanuel."'
Autor:
Ouellet, Emmanuel.
L'objectif général de cette thèse consistait à étudier la relation entre le trouble déficitaire de l'attention avec hyperactivité (TDAH) et le développement du langage. Deux objectifs spécifiques ont été abordés dans la thèse: 1) compare
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.11794/22333
Autor:
Ouellet, Emmanuel.
Thèse (M.Ps.)--Université Laval, 2004.
Bibliogr.: f. 65-70. Publié aussi en version électronique.
Bibliogr.: f. 65-70. Publié aussi en version électronique.
Externí odkaz:
http://proquest.umi.com/pqdweb?did=766855351&sid=7&Fmt=2&clientId=9268&RQT=309&VName=PQD
Autor:
Li, Nan, Arbuckle, Tye E., Muckle, Gina, Lanphear, Bruce P., Boivin, Michel, Chen, Aimin, Dodds, Linda, Fraser, William D., Ouellet, Emmanuel, Séguin, Jean R., Velez, Maria P., Yolton, Kimberly, Braun, Joseph M.
Publikováno v:
In Psychoneuroendocrinology January 2019 99:257-264
Autor:
Oulhote, Youssef1,2 youlhote@umass.edu, Lanphear, Bruce3, Braun, Joseph M.4, Webster, Glenys M.3, Arbuckle, Tye E.5, Etzel, Taylor4, Forget-Dubois, Nadine2, Seguin, Jean R.6, Bouchard, Maryse F.7, MacFarlane, Amanda8, Ouellet, Emmanuel2, Fraser, William9, Muckle, Gina2
Publikováno v:
Environmental Health Perspectives. Feb2020, Vol. 128 Issue 2, p027004-1-027004-12. 12p. 3 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Braun, Joseph M.1 joseph%5Fbraun%5F1@brown.edu, Muckle, Gina2, Arbuckle, Tye3, Bouchard, Maryse F.4,5, Fraser, William D.5,6, Ouellet, Emmanuel7, Séguin, Jean R.5,8, Oulhote, Youssef2,9, Webster, Glenys M.10,11, Lanphear, Bruce P.10,11
Publikováno v:
Environmental Health Perspectives. Jun2017, Vol. 125 Issue 6, p1-9. 9p. 2 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.