Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Oudman, Sophie"'
Autor:
Hepner, Stephanie L., Oudman, Sophie, Carlson, Trevor E., van de Pol, Janneke, van Gog, Tamara
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2024 92
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2024 92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Instruction February 2018 53:109-119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oudman, Sophie, van de Pol, Janneke, van Gog, Tamara, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Metacognition and Learning, 17(1), 213. Springer New York
Preparing students to become self-regulated learners has become an important goal of primary education. Therefore, it is important to investigate how we can improve self-monitoring and self-regulation accuracy in primary school students. Focusing on
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oudman, Sophie, van de Pol, Janneke, Bakker, Arthur, Moerbeek, Mirjam, van Gog, Tamara, Freudenthal Institute for Science and Mathematics Education, Leerstoel van Gog, Sub Mathematics Education, Leerstoel Heijden, Education and Learning: Development in Interaction, Methodology and statistics for the behavioural and social sciences
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education, 76, 214. Elsevier Limited
To gain insight into how teachers' judgment accuracy can be improved, we investigated effects of cue-type availability. While thinking aloud, 21 teachers judged their fourth grade students' (n = 176) decimal magnitude understanding. Sensitivity (corr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ed2df4df63d6c30dad350f8ad45560dd
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/374971
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/374971
Autor:
Hendrickx, Marloes M. H. G., Mainhard, Tim, Oudman, Sophie, Cillessen, Antonius H. N., Brekelmans, Mieke
Publikováno v:
Kind en Adolescent; Feb2019, Vol. 40 Issue 1, p67-88, 22p