Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Ottwein, Jessica K."'
Autor:
Ottwein, Jessica K.
Culturally responsive instruction is recommended as a tool to help mitigate disparities in the recruitment and retention of culturally diverse students in gifted programs. However, the endorsement of colorblind racial ideology has been associated wit
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc2048603/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ottwein, Jessica K.1 (AUTHOR) jessicaottwein@my.unt.edu
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Jun2020, Vol. 57 Issue 6, p937-945. 9p.
Publikováno v:
Gifted Child Quarterly; Oct2022, Vol. 66 Issue 4, p296-315, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Lindsay Ellis, Rinn, Anne N., Crutchfield, Kacey, Ottwein, Jessica K., Jaret Hodges, Mun, Rachel U.
Supplemental material, GCQ_IPPerf_CAB for Perfectionism and the Imposter Phenomenon in Academically Talented Undergraduates by Lindsay Ellis Lee, Anne N. Rinn, Kacey Crutchfield, Jessica K. Ottwein, Jaret Hodges and Rachel U. Mun in Gifted Child Quar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::20c3b8fc9f53f2071a9560fc8d6b54c7
Autor:
Lee, Lindsay Ellis, Rinn, Anne N., Crutchfield, Kacey, Ottwein, Jessica K., Jaret Hodges, Mun, Rachel U.
Supplemental material, Badge_Form_GCQ_IPPerf_Revised91520 for Perfectionism and the Imposter Phenomenon in Academically Talented Undergraduates by Lindsay Ellis Lee, Anne N. Rinn, Kacey Crutchfield, Jessica K. Ottwein, Jaret Hodges and Rachel U. Mun
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::81d8a0abee618206ecd67a3a312da690
Autor:
Hodges, Jaret, Ottwein, Jessica K.
Publikováno v:
Rural Educator; 2021, Vol. 42 Issue 1, p32-45, 14p