Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Ottley, Jennifer R."'
Autor:
Coogle, Christan G., Lakey, Emily R., Ottley, Jennifer R., Brown, Jennifer A., Romano, Mollie K.
Publikováno v:
YC Young Children, 2021 Dec 01. 76(4), 8-15.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27095203
Autor:
Weber-Mayrer, Melissa M., Piasta, Shayne B., Ottley, Jennifer R., Justice, Laura M., O'Connell, Ann A.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education November 2018 76:14-24
Autor:
Ottley, Jennifer R., Piasta, Shayne B., Mauck, Susan A., O'Connell, Ann, Weber-Mayrer, Melissa, Justice, Laura M.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education November 2015 52:47-55
Autor:
Rahn, Naomi L., Coogle, Christan Grygas, Ottley, Jennifer R., Storie, Sloan O., Collier, Terri, Cook, Ami, Cottrill, Shannon, Hicks, Kelly, McNeil, Kimary, Miltenberger, Margaret, Roberts, David, Toppe, Mollie, Sears, Lesley, Trivette, Carol
Publikováno v:
Rural Special Education Quarterly; Sep2023, Vol. 42 Issue 3, p152-161, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
YC: Young Children; Summer2023, Vol. 78 Issue 2, p74-81, 8p, 2 Color Photographs, 3 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brodzeller, Katharine L.1 kb167012@ohio.edu, Ottley, Jennifer R.2 ottley@ohio.edu, Jung, Jeesun3 jungj@ohio.edu, Coogle, Christan G.4 cooglec@duq.edu
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. May2018, Vol. 46 Issue 3, p277-286. 10p. 3 Charts.
Supplemental Material, sj-docx-1-jst-10.1177_01626434211019391 for The Effect of Different Types of Feedback Statements on Educators’ Use of Naturalistic Instruction by Christan Grygas Coogle, Clarissa Bunch Wade, Jennifer R. Ottley and Laura McCor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::231261f861c6d7bee053fb7faac8b808
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.