Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Otome"'
Publikováno v:
Journal on Interactive Systems, Vol 14, Iss 1 (2023)
This paper endeavors to examine the concept and features of Otome Games in a comprehensive way by conducting an exploratory narrative review and applying a e-survey to understand the Brazilian Otome Game market and player's culture. This article also
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2a7de36e27046029776f65eefda4272
Publikováno v:
Teknika, Vol 12, Iss 2 (2023)
In this advanced world of technology, games have become a fun entertainment that is loved by the people. This study aimed examine online otome game, which in this case study is Tears of Themis, using uses and gratification theory-based model that con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b56fd6af493e4b8da1004bc3529ef603
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caroline Astell-Burt
Publikováno v:
Creative Arts in Education and Therapy, Vol 7, Iss 2, Pp 216-229 (2021)
There is a type of puppet animation that appeared to suggest itself as a therapeutic medium at the London School of Puppetry. However, the repair of emotional chasm with new health, which might be physical, mental, or spiritual, was not what was inte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3109100898db40baa315e3c535f6ae96
Autor:
Steffi Rehfeld
Publikováno v:
MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung, Vol 50, Iss Medien - Spiel - Bildung (2022)
Unter Otome-Games werden Dating-Simulationen verstanden, die es den Spielerinnen und Spielern ermöglichen, eine Liebesgeschichte mit einer fiktiven Figur zu erleben. Auf der Annahme basierend, dass diese Spiele potenziell die Illusion einer sozialen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff41339d41e24ad28b71ea9696bda747
Autor:
María Gutiérrez Montañés
Publikováno v:
Con A de Animación, Vol 0, Iss 13, Pp 64-77 (2021)
El siguiente artículo se aproxima a la serie de animación japonesa Hamefura (Keisuke Inoue, 2020), una adaptación de una saga de novelas ligeras a manos de la autora Yamaguchi Satoru, que narra las andanzas de Catarina Claes y su renacimiento en u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/887c051b34af4ba08babeb9e8fca8029
Autor:
Sacy, Fabienne
Au moment de déposer ce mémoire, la base de données créée par les fans, pour les fans nommée The Visual Novel Database (https://vndb.org/) liste plus de 37 000 visual novels. Ce corpus non- négligeable demeure peu abordé dans la recherche vid
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1866/32216
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kumiko Saito
Publikováno v:
Arts, Vol 10, Iss 3, p 42 (2021)
Video games are powerful narrative media that continue to evolve. Romance games in Japan, which began as text-based adventure games and are today known as bishōjo games and otome games, form a powerful textual corpus for literary and media studies.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01f600d966b84468a70a862a9c53de40