Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Othuon, Lucas"'
Autor:
Othuon, Lucas Onyango A.
Several methods are available for the treatment of missing data. Most of the methods are based on the assumption that data are missing completely at random (MCAR). However, data sets that are MCAR are rare in psycho-educational research. This gives r
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/9556
Autor:
Othuon, Lucas A.
Public examinations have been used in Kenya for decades as selection instruments for further education and training. The Kenya Certificate of Primary Education examination (KCPE) is the first of such selection examinations. A basic assumption is that
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/1239
Autor:
Owino, Gor Polycarp, Othuon, Lucas
We carried out this study with the purpose of establishing the influence of gender stereotype on performance in science across gender. We sampled 175 students in Form 4 in Migori County. Our study used questionnaires, interview schedules and focus gr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9085a8d1c1f6d999d47549ea0525c223
Publikováno v:
Benchmarking: An International Journal, 2010, Vol. 17, Issue 6, pp. 858-875.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/14635771011089764
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ICAN: Infant, Child & Adolescent Nutrition; Aug2012, Vol. 4 Issue 4, p230-241, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Othuon, Lucas, Kishor, Nand
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation 1994 20(2):175-194