Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Ostrom, Marcia"'
Autor:
Ostrom, Marcia Ruth.
Thesis (Ph. D.)--University of Wisconsin--Madison, 1997.
Typescript. Includes bibliographical references (leaves 324-338).
Typescript. Includes bibliographical references (leaves 324-338).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/40604104.html
Publikováno v:
Scientific Reports; 3/15/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Batcheler, Mark, Ostrom, Marcia, Carpenter-Boggs, Lynne, Swanson, Mark E., Shults, Patrick, Brausieck, Carrie
Publikováno v:
Agroforestry Systems; Feb2024, Vol. 98 Issue 2, p523-534, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Recent decades have seen a growing recognition that diversified, small-scale, organic, and agroecological farms have been underserved by standard public agricultural research and Extension approaches. At listening sessions, Washington small-scale far
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d75f58c6c3f5a70665b84c7db3b83082
The number of farmers markets in the United States has increased dramatically in recent decades. A visible exemplar of efforts to capture more value for farmers and communities by relinking food production and consumption, farmers markets offer a win
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::14e169b8d268cd418071c94770cfbc7c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brekken, Christy Anderson, Dickson, Caleb, Peterson, Hikaru Hanawa, Feenstra, Gail, Ostrom, Marcia, Tanaka, Keiko, Engelskirchen, Gwenaël
Midsize farms can improve economic viability using alternative marketing channels such as values-based supply chains (VBSCs) that market products differentiated by locality, quality, environmental, social, or health claims. We simulated the economic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9de658747300d781815bf23964141847
Autor:
Ostrom, Marcia R., Conner, David S., Tambet, Heleene, Smith, Katherine Selting, Sirrine, J. Robert, Howard, Philip H., Miller, Michelle
Publikováno v:
HortTechnology; Apr2022, Vol. 32 Issue 2, p147-157, 11p