Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Ostovarfar, Jeyran"'
Autor:
Sadrian Seyedhassan, Moosavi Mahsa, Ostovarfar Jeyran, Amini Mitra, Ghaderpanah Rezvan, Mokhtarpour Sedigheh
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-7 (2024)
Abstract Background The educational environment plays a critical role in shaping learners’ perceptions and experiences in medical education. Evaluating and enhancing the quality of this environment is essential for the continuous improvement of med
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e82fc3a0aac4e59b31295f474beced0
Publikováno v:
In Diabetes & Metabolic Syndrome: Clinical Research & Reviews July-August 2020 14(4):423-433
Autor:
Ostovarfar, Jeyran1 (AUTHOR), Kaveh, Mohammad Hossein2 (AUTHOR) jearanostovarfar@gmail.com, Vardanjani, Hossein Molavi1 (AUTHOR), Ghahramani, Leila2 (AUTHOR), Karimi, Masoud2 (AUTHOR), Asadollahi, Abdolrahim2 (AUTHOR), Zare, Razie3 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Primary Care. 3/13/2023, Vol. 24 Issue 1, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rahimian, Zahra, Rahimian, Leila, Lopez‐Castroman, Jorge, Ostovarfar, Jeyran, Fallahi, Mohammad J., Nayeri, Mohammad A., Vardanjani, Hossein M.
Publikováno v:
Health Science Reports; Mar2024, Vol. 7 Issue 3, p1-25, 25p
Autor:
Ostovarfar, Jeyran, Kaveh, Mohammad Hossein, Vardanjani, Hossein Molavi, Ghahramani, Leila, Karimi, Masoud, Asadollahi, Abdolrahim, Zare, Razie
Additional file 1: Supplementary figure 1. Changes in mean scores of FHC in the two groups of intervention and control in students and their mothers during the study.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::892d8f9fac79bb63240dce62a5aca9f2
Autor:
Ostovarfar, Jeyran1 (AUTHOR), Kaveh, Mohammad Hossein2 (AUTHOR), Ghahramani, Leila2 (AUTHOR), Karimi, Masoud2 (AUTHOR), Asadollahi, Abdolrahim2 (AUTHOR), Zare, Razie3 (AUTHOR)
Publikováno v:
BioMed Research International. 2/8/2021, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.