Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Osorio, Gustavo A."'
In this paper, a methodology inspired on bond and site percolation methods is applied to the estimation of the resilience against failures in power grids. Our approach includes vulnerability measures with both dynamical and structural foundations as
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.02365
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper is concerned with the analysis of a class of impacting systems of relevance in applications: cam-follower systems. We show that these systems, which can be modelled as discontinuously forced impact oscillators, can exhibit complex behaviou
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0711.1008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Angulo, Fabiola, Olivar, Gerard, Osorio, Gustavo A., Escobar, Carlos M., Ferreira, Jocirei D., Redondo, Johan M.
Publikováno v:
In Communications in Nonlinear Science and Numerical Simulation December 2012 17(12):4683-4689
Publikováno v:
In Communications in Nonlinear Science and Numerical Simulation 2011 16(5):2249-2253
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coryell, H. N., Osorio, Gustavo A.
Publikováno v:
The American Midland Naturalist, 1932 Mar 01. 13(2), 25-41.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2419950
Autor:
Aguilar Lezama, Carol Lizette, Bernuy Osorio, Gustavo Marcel, Flores Antonio, Angie Geraldine, Rodríguez Vega, Everardo Moises
En los últimos años, el sector financiero ha ido enfocando esfuerzos en afianzar sus relaciones con los clientes y en mayor medida a mejorar la experiencia de sus clientes, tal es el caso que en la actualidad este objetivo forma parte de los propó
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12404/17955