Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Oslund, Eric"'
Publikováno v:
Reading & Writing; Oct2024, Vol. 37 Issue 8, p2007-2023, 17p
Autor:
Oslund, Eric
The purpose of the present research was to examine the predictive validity of curriculum-embedded mastery-check measures (CEMs) for kindergarten students in Tier 2 intervention. Two studies examined the predictive validity, parsimony, and changing ro
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-2012-08-11601
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2019 Apr 01. 69(1), 21-33.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48691696
Publikováno v:
Woodsmith; Aug/Sep2024, Vol. 46 Issue 274, p6-11, 5p, 14 Color Photographs, 3 Diagrams
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oslund, Eric L., Simmons, Deborah C., Hagan-Burke, Shanna, Kwok, Oi-Man, Simmons, Leslie E., Taylor, Aaron B., Coyne, Michael D.
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2015 Feb 01. 38(1), 3-14.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24570037
Publikováno v:
In Journal of School Psychology February 2014 52(1):49-61
Autor:
Fogarty, Melissa, Oslund, Eric, Simmons, Deborah, Davis, John, Simmons, Leslie, Anderson, Leah, Clemens, Nathan, Roberts, Greg
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2014 Sep 01. 26(3), 425-449.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43548434
Publikováno v:
Reading Psychology; Jul2023, Vol. 44 Issue 5, p543-562, 20p
Autor:
Elleman, Amy M.1 amy.elleman@mtsu.edu, Oslund, Eric L.1, Griffin, Natalie M.1, Myers, Katie E.1
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Oct2019, Vol. 50 Issue 4, p477-492. 16p. 1 Diagram, 3 Charts.