Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Oskarsson S"'
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Autor:
Rietveld, Niels, Conley, D, Eriksson, N, Esko, T, Medland, SE, Vinkhuyzen, AAE, Yang, Jiaqi, Boardman, JD, Chabris, CF, Dawes, CT, Domingue, BW, Hinds, DA, Johannesson, M, Kiefer, AK, Laibson, D, Magnusson, PKE, Mountain, JL, Oskarsson, S, Rostapshova, O, Teumer, A, Tung, JY, Visscher, PM, Benjamin, DJ, Cesarini, D, Koellinger, PD
Publikováno v:
Psychological Science, 25(11), 1975-1986. SAGE Publishing
A recent genome-wide-association study of educational attainment identified three single-nucleotide polymorphisms (SNPs) whose associations, despite their small effect sizes (each R (2) ? 0.02%), reached genome-wide significance (p < 5 × 10(-8)) in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::f2aa3b91c1e94dcdcacbb004daca7fca
https://europepmc.org/articles/PMC4375246/
https://europepmc.org/articles/PMC4375246/
Autor:
Rietveld, Cornelius A., Conley, Dalton, Eriksson, Nicholas, Esko, Tõnu, Medland, Sarah E., Vinkhuyzen, Anna A. E., Yang, Jian, Boardman, Jason D., Chabris, Christopher F., Dawes, Christopher T., Domingue, Benjamin W., Hinds, David A., Johannesson, Magnus, Kiefer, Amy K., Laibson, David, Magnusson, Patrik K. E., Mountain, Joanna L., Oskarsson, Sven, Rostapshova, Olga, Teumer, Alexander, Tung, Joyce Y., Visscher, Peter M., Benjamin, Daniel J., Cesarini, David, Koellinger, Philipp D., Eriksson, N., Hinds, D. A., Kiefer, A. K., Mountain, J. L., Tung, J. Y., Medland, S. E., Vinkhuyzen, A. A. E., Yang, J., Visscher, P. M., Conley, D., Boardman, J. D., Dawes, C. T., Domingue, B. W., Rietveld, C. A., Benjamin, D. J., Cesarini, D., Koellinger, P. D., Esko, T., Chabris, C. F., Johannesson, M., Laibson, D., Magnusson, P. K. E., Oskarsson, S., Rostapshova, O., Teumer, A.
Publikováno v:
Psychological Science
Rietveld, C A, Conley, D, Eriksson, N, Esko, T, Medland, S E, Vinkhuyzen, A A E, Yang, J, Boardman, J D, Chabris, C F, Dawes, C T, Domingue, B W, Hinds, D A, Johannesson, M, Kiefer, A K, Laibson, D, Magnusson, P K E, Mountain, J L, Oskarsson, S, Rostapshova, O, Teumer, A, Tung, J Y, Visscher, P M, Benjamin, D J, Cesarini, D & Koellinger, P D 2014, ' Replicability and Robustness of Genome-Wide-Association Studies for Behavioral Traits ', Psychological Science, vol. 25, no. 11, pp. 1975-1986 . https://doi.org/10.1177/0956797614545132
Psychological Science, 25(11), 1975-1986. Sage Publications
Psychological Science, 25(11), 1975-1986. SAGE Publications Inc.
Rietveld, C A, Conley, D, Eriksson, N, Esko, T, Medland, S E, Vinkhuyzen, A A E, Yang, J, Boardman, J D, Chabris, C F, Dawes, C T, Domingue, B W, Hinds, D A, Johannesson, M, Kiefer, A K, Laibson, D, Magnusson, P K E, Mountain, J L, Oskarsson, S, Rostapshova, O, Teumer, A, Tung, J Y, Visscher, P M, Benjamin, D J, Cesarini, D & Koellinger, P D 2014, ' Replicability and Robustness of Genome-Wide-Association Studies for Behavioral Traits ', Psychological Science, vol. 25, no. 11, pp. 1975-1986 . https://doi.org/10.1177/0956797614545132
Psychological Science, 25(11), 1975-1986. Sage Publications
Psychological Science, 25(11), 1975-1986. SAGE Publications Inc.
A recent genome-wide-association study of educational attainment identified three single-nucleotide polymorphisms (SNPs) whose associations, despite their small effect sizes (each R2 ≈ 0.02%), reached genome-wide significance ( p < 5 × 10−8) in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ICES Journal of Marine Science / Journal du Conseil; Dec1997, Vol. 54 Issue 6, p1188-1199, 12p, 4 Diagrams, 2 Charts, 1 Graph, 1 Map
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.