Zobrazeno 1 - 10
of 193
pro vyhledávání: '"Osganian, Stavroula K."'
Autor:
Armstrong, Sarah C., Eneli, Ihuoma, Osganian, Stavroula K., Wagner, Brooke E., Waldrop, Stephanie W., Kelly, Aaron S.
Publikováno v:
Pediatrics; Nov2024, Vol. 154 Issue 5, p1-10, 10p
Autor:
Maruvada, Padma *, Lampe, Johanna W **, Wishart, David S, Barupal, Dinesh, Chester, Deirdra N, Dodd, Dylan, Djoumbou-Feunang, Yannick, Dorrestein, Pieter C, Dragsted, Lars O, Draper, John, Duffy, Linda C, Dwyer, Johanna T, Emenaker, Nancy J, Fiehn, Oliver, Gerszten, Robert E, B Hu, Frank, Karp, Robert W, Klurfeld, David M, Laughlin, Maren R, Little, A Roger, Lynch, Christopher J, Moore, Steven C, Nicastro, Holly L, O'Brien, Diane M, Ordovás, José M, Osganian, Stavroula K, Playdon, Mary, Prentice, Ross, Raftery, Daniel, Reisdorph, Nichole, Roche, Helen M, Ross, Sharon A, Sang, Shengmin, Scalbert, Augustin, Srinivas, Pothur R, Zeisel, Steven H
Publikováno v:
In Advances in Nutrition March 2020 11(2):200-215
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gellar, Lauren, Druker, Sue, Osganian, Stavroula K., Gapinski, Mary Ann, LaPelle, Nancy, Pbert, Lori
Publikováno v:
In Journal of Nutrition Education and Behavior 2012 44(1):46-54
Publikováno v:
In The Journal of Pediatrics 2010 157(6):936-942
Maintenance of Effects of the Eat Smart School Food Service Program: Results From the CATCH-ON Study
Autor:
Osganian, Stavroula K., Hoelscher, Deanna M., Zive, Michelle, Mitchell, Paul D., Snyder, Patricia, Webber, Larry S.
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2003 Aug 01. 30(4), 418-433.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45055525
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2003 Aug 01. 30(4), 410-417.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45055524
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.