Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Osborne, Jason W."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Osborne, Jason W.
Publikováno v:
The Journal of Negro Education, 1999 Oct 01. 68(4), 555-565.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2668154
Autor:
Gabel, Charles Philip, Cuesta-Vargas, Antonio I., Osborne, Jason W., Burkett, Brendan, Melloh, Markus
Publikováno v:
In The Spine Journal 1 August 2014 14(8):1410-1416
Autor:
Carleton, R. Nicholas, Thibodeau, Michel A., Osborne, Jason W., Taylor, Steven, Asmundson, Gordon J.G.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences June 2014 63:94-99
Autor:
Osborne, Jason W., Jones, Brett D.
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2011 Mar 01. 23(1), 131-158.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23883402
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2005 Oct 01. 74(1), 7-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20157410
Autor:
Osborne, Jason W.
Publikováno v:
In Newborn and Infant Nursing Reviews 2010 10(1):37-43
Publikováno v:
Human Psychopharmacology: Clinical & Experimental. Jul2016, Vol. 31 Issue 4, p259-267. 9p.
Autor:
Banjanovic, Erin S., Osborne, Jason W.
Publikováno v:
Practical Assessment, Research & Evaluation, Vol 21, Iss 5, Pp 1-20 (2016)
Confidence intervals for effect sizes (CIES) provide readers with an estimate of the strength of a reported statistic as well as the relative precision of the point estimate. These statistics offer more information and context than null hypothesis st