Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Osborne, Jahla"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Frameworks such as Sternberg’s (2018) triangular theory of creative giftedness posit the role of defiant behavior in creativity. This sort of creative potential is not always recognized as such, especially in the context of a children’s classroom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cf99424faf1dfb3195ffe15d11ca00d9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Osborne, Jahla B., Bailey, Beth A.
Publikováno v:
Birth Defects Research; Jan2022, Vol. 114 Issue 1, p5-12, 8p