Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Osborn, Maia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Australian Educational Researcher (Springer Science & Business Media B.V.); Sep2024, Vol. 51 Issue 4, p1707-1728, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
#aaeeer, Verlie, Blanche, Emery, Sherridan, Osborn, Maia, Beasy, Kim, Coleman, Bianca, Kezabu, Kevin, Nicholls, Jennifer
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education, 2017 Nov 01. 33(3), 145-159.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26422973
Autor:
Aguayo, Claudio, Higgins, Blanche, Field, Ellen, Nicholls, Jennifer, Pudin, Susan, Tiu, Sangion Appiee, Osborn, Maia, Hashemzadeh, Farshad, Lubuulwa, Kevin Kezabu, Boulet, Mark, Christie, Belinda A., Mah, Jeremy
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education, 2016 Mar 01. 32(1), 17-29.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26422910
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Osborn, Maia
Concern is rising around the world regarding the intensifying effects of climate change, which include severe bushfires, heatwaves, droughts, flooding, rising oceans, biodiversity loss, food instability, and displacement. Despite mounting opposition
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::777b512c52f15dd3815b42d80f977d60
Autor:
Cutter-Mackenzie-Knowles, Amy, Brown, Shae L., Osborn, Maia, Blom, Simone M., Brown, Adi, Wijesinghe, Thilinika
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education; Jul2020, Vol. 36 Issue 2, p105-128, 24p
Autor:
Verlie, Blanche, Emery, Sherridan, Osborn, Maia, Beasy, Kim, Coleman, Bianca, Kezabu, Kevin, Nicholls, Jennifer, Birdsall, Sally, White, Peta, Cutter-Mackenzie, Amy
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education; November 2017, Vol. 33 Issue: 3 p145-159, 15p