Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Osai, Esohe"'
Publikováno v:
Children & Schools. Jan2024, Vol. 46 Issue 1, p17-25. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Children & Schools. Jan2021, Vol. 43 Issue 1, p55-59. 5p.
Autor:
Osai, Esohe, Campbell, Shanyce, Maraj, Loius, Scott, Khirsten, Evans-Williams, Jalyn, Fotuhi, Omid, Bañales, Josefina
College going and completion is shown to provide substantial tangible (e.g., lifetime wages) and intangible (e.g., critical consciousness) benefits. Yet, Black youth often are excluded from opportunities to access college. For instance, in Pittsburgh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b516f39aa7190f718e56a06f0097ba4d
Autor:
Osai, Esohe, Kubis, Dan
Publikováno v:
Kalfou; Spring2022, Vol. 9 Issue 1, p185-205, 21p
Publikováno v:
Children & Schools. Oct2024, Vol. 46 Issue 4, p271-275. 5p.
Publikováno v:
Children & Schools. Oct2021, Vol. 43 Issue 4, p246-250. 5p.
Autor:
Nowell, Angela angela.nowell@informa.com
Publikováno v:
International Journal of Psychology. Jun2012 Supplement, Vol. 47, p293-340. 48p.
Publikováno v:
International Journal of Psychology. Jan2012 Supplement S1, Vol. 47, p293-340. 48p.