Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Orvell, Ariana"'
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Dec 01. 117(49), 31038-31045.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27005641
Autor:
Orvell, Ariana1 (AUTHOR) aorvell@brynmawr.edu, Elli, Giulia2 (AUTHOR), Umscheid, Valerie2 (AUTHOR), Simmons, Ella2 (AUTHOR), Kross, Ethan2,3 (AUTHOR), Gelman, Susan A.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Jan2023, Vol. 94 Issue 1, p159-171. 13p. 1 Diagram, 1 Chart, 2 Graphs.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology November 2019 85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology January 2018 165:183-195
Publikováno v:
Social & Personality Psychology Compass. May2022, Vol. 16 Issue 5, p1-11. 11p.
Publikováno v:
Science, 2017 Mar . 355(6331), 1299-1302.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24918072
Autor:
Salvador, Cristina E.1 (AUTHOR) cristina.salvador@duke.edu, Orvell, Ariana2 (AUTHOR), Kross, Ethan3,4 (AUTHOR), Gelman, Susan A.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 3/23/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-11. 11p.
This is a pre-registration for a two-part, daily diary study on how people are coping with anxiety produced by the ongoing COVID-19 pandemic. Part 1 consists of an initial survey with individual difference measures. Participants who qualify for Part
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::48e9a5809670c02c2370ec79e7646c7b
Autor:
Orvell, Ariana, Ethan
This study will test an intervention designed to enhance wise reasoning in high school students.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ac2550ac64946fc92cda034d562acf83