Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Ortiz-Mallasen V"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cervera-Gasch A, Gonzalez-Chorda V, Ortiz-Mallasen V, Andreu-Pejo L, Mena-Tudela D, Valero-Chilleron M
Publikováno v:
Nurse Education Today
r-FISABIO. Repositorio Institucional de Producción Científica
instname
r-FISABIO. Repositorio Institucional de Producción Científica
instname
Background: Competence evaluations in the clinical setting represent approximately 50% of the nurse training process. Factors, such as perceived learning environment and clinical nurse participation, may influence nursing student satisfaction during
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::7fcaa6e828d7a4579812c9e2283f8273
https://fundanet.fisabio.san.gva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=12990
https://fundanet.fisabio.san.gva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=12990
Publikováno v:
ATENCION PRIMARIA
r-FISABIO. Repositorio Institucional de Producción Científica
instname
r-FISABIO. Repositorio Institucional de Producción Científica
instname
Objective: Evaluate the effectiveness of an intervention to family caregivers. Design: Quasi-experimental study of type before/after, without control group. Setting: Primary care; 5 primary care centers of Castello city. Period: Between the month of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::f4a7274b628b78bae56639234c211662
https://fundanet.fisabio.san.gva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=12902
https://fundanet.fisabio.san.gva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=12902
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.