Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Ortiz Rodríguez, Herlinda"'
Autor:
Ortiz Rodríguez, Herlinda1 herortiz@uv.mx
Publikováno v:
Revista Internacional de Relaciones Públicas. Jan-Jun2021, Vol. 11 Issue 21, p5-26. 22p.
Autor:
Arévalo-Martínez, Rebeca-Illiana1 rebeca.arevalo@anahuac.mx, Ortiz-Rodríguez, Herlinda1 herlinda.ortiz@anahuac.mx
Publikováno v:
El Profesional de la Información. sep/oct2019, Vol. 28 Issue 5, p1-11. 11p. 4 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Ortiz Rodríguez, Herlinda
Publikováno v:
GREDOS. Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
instname
instname
Corporate reputation is a fundamental intangible resource for any type of organization to establish bonds of trust with their audiences. Its management must be distributed into different spaces, with strategies and communication tools according to th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::61b7163179ddc07fc1058bf4d01cdc18
http://hdl.handle.net/10366/143393
http://hdl.handle.net/10366/143393
Autor:
Ortiz Rodríguez, Herlinda
Publikováno v:
GREDOS: Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
Universidad de Salamanca (USAL)
Universidad de Salamanca (USAL)
Corporate reputation is a fundamental intangible resource for any type of organization to establish bonds of trust with their audiences. Its management must be distributed into different spaces, with strategies and communication tools according to th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::e72bf741511d6a4c38c6be76073d8d25
http://hdl.handle.net/10366/143393
http://hdl.handle.net/10366/143393
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.