Zobrazeno 1 - 10
of 232
pro vyhledávání: '"Orthographic consistency"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Previous literature has indicated that linguistic and motor processes influence each other during written sentence production, and that the scope of this influence varies according to spelling ability or cognitive resources available. This study inve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0800a4f7d2ec4b51b9295cb2a3e0b5be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dorina Talas, Lisa Vescogni, An Standaert, Eddy Hoste, Marco Lombardi, Tamara Bastianello, Valentina Persici, Carolina Bodea-Hategan, Raluca Trifu, Marinella Majorano, Giulia Fontana, Patrizia Fantuzzi
Publikováno v:
Child & Youth Care Forum. 50:1063-1085
Background Studies have reported a strong association between children's early literacy skills at preschool and their reading and writing skills at primary school. However, it is unclear whether this association is affected by language and curriculum
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Addi. Archivo Digital para la Docencia y la Investigación
instname
Cognitive Science
instname
Cognitive Science
First published: 18 March 2022 English-speaking children and adults generate orthographic skeletons (i.e., preliminary orthographic representations) solely from aural exposure to novel words. The present study examined whether skilled readers generat