Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Ortega Arranz, Alejandro"'
Autor:
Ortega-Arranz, Alejandro a, ⁎, Amarasinghe, Ishari b, Martínez-Monés, Alejandra a, Asensio-Pérez, Juan I. c, Dimitriadis, Yannis c, Corrales-Astorgano, Mario a, Hernández-Leo, Davinia b
Publikováno v:
In Computers & Education October 2024 219
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khalil, Mohammad, Topali, Paraskevi, Ortega-Arranz, Alejandro, Er, Erkan, Akçapınar, Gökhan, Belokrys, Gleb
Publikováno v:
Technology, Knowledge & Learning; Dec2024, Vol. 29 Issue 4, p1877-1905, 29p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ortega-Arranz, Alejandro a, ∗, Bote-Lorenzo, Miguel L. a, Asensio-Pérez, Juan I. a, Martínez-Monés, Alejandra b, Gómez-Sánchez, Eduardo a, Dimitriadis, Yannis a
Publikováno v:
In Computers & Education December 2019 142
Autor:
Khalil, Mohammad, Topali, Paraskevi, Ortega-Arranz, Alejandro, Er, Erkan, Akçapınar, Gökhan, Belokrys, Gleb
Publikováno v:
Technology, Knowledge & Learning; Dec2024, Vol. 29 Issue 4, p2201-2202, 2p
Autor:
Pisabarro Marron, Alma Maria, Vivaracho Pascual, Carlos Enrique, Arias Herguedas, Silvia, Ortega Arranz, Alejandro, Jiménez Gil, Luis Ignacio
El uso de juegos en el ámbito educativo ha mostrado potenciales beneficios para los estudiantes universita-rios, incluyendo una mayor implicación y motivación para con sus asignaturas y contenidos. Sin embargo, la creación, adaptación y monitori
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1514::489255a2bdf4ba42e58fbcdad0b63198
Autor:
Fehnker, Ansgar, Mader, Angelika H., Rump, Arthur, De Laet, Tinne, Klemke, Roland, Alario-Hoyos, Carlos, Hilliger, Isabel, Ortega-Arranz, Alejandro
Publikováno v:
Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World, 379-383
STARTPAGE=379;ENDPAGE=383;TITLE=Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World
Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World ISBN: 9783030864354
EC-TEL
STARTPAGE=379;ENDPAGE=383;TITLE=Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World
Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World ISBN: 9783030864354
EC-TEL
In the programming course of our engineering design degree tutorials are the focal point of learning. This is especially so since we employ a tinkering based educational approach, in which students explore, from the very beginning, the material by se