Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Oria, Hussein"'
Autor:
Mbalinda Scovia, Groves Sara, Nabirye Rose C, Atuyambe Lynn, Muhwezi Wilson, Kaye Dan K, Okullo Isaac, Mwanika Andrew, Burnham Gilbert, Chang Larry W, Oria Hussein, Sewankambo Nelson
Publikováno v:
BMC International Health and Human Rights, Vol 11, Iss Suppl 1, p S5 (2011)
Abstract Background Training of health professionals can be deliberately structured to enhance rural recruitment by exposing the trainees to the realities of rural life and practice through Community-Based Education and Service (COBE) programs. Few s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/358a3559771f4e2a91a95eb059360a68
Autor:
Oria Hussein, Muhwezi Wilson, Nabirye Rose C, Okullo Isaac, Mbalinda Scovia N, Chang Larry W, Burnham Gilbert, Mwanika Andrew, Kaye Dan, Kijjambu Stephen, Atuyambe Lynn, Aryeija Warren
Publikováno v:
BMC International Health and Human Rights, Vol 11, Iss Suppl 1, p S4 (2011)
Abstract Background Community-based education (CBE) is part of the training curriculum for most health workers in Uganda. Most programs have a stated purpose of strengthening clinical skills, medical knowledge, communication skills, community orienta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86efb80e5c1f408f9ece49a0f95d41ad
Autor:
Okullo Isaac, Oria Hussein, Mwanika Andrew, Kaye Dan, Burnham Gilbert, Plover Colin M, Mbalinda Scovia N, Muhwezi Wilson, Groves Sara
Publikováno v:
BMC International Health and Human Rights, Vol 11, Iss Suppl 1, p S6 (2011)
Abstract Background Community partnerships are defined as groups working together with shared goals, responsibilities, and power to improve the community. There is growing evidence that these partnerships contribute to the success and sustainability
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a08154a51894a349dd13bc6a49fb84e
Autor:
Atuyambe Lynn, Oria Hussein, Nabirye Rose C, Okullo Isaac, Mbalinda Scovia N, Kijjambu Steven, Kasozi Ann N, Muhwezi Wilson W, Kaye Dan K, Groves Sarah, Burnham Gilbert, Mwanika Andrew
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 11, Iss 1, p 7 (2011)
Abstract Background Community-based education (CBE) can provide contextual learning that addresses manpower scarcity by enabling trainees acquire requisite experiences, competence, confidence and values. In Uganda, many health professional training i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0579dc194700444893e4230d8b9668dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Medical Education & Practice; 2015, Vol. 6, p641-656, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.